Emailing je forma digitálního marketingu, která spočívá v posílání marketingových zpráv nebo newsletterů prostřednictvím emailu cílovému publiku. Hlavním cílem emailingových kampaní je oslovit zákazníky a potenciální zákazníky s relevantními a užitečnými informacemi, které je budou zajímat a pomohou jim řešit jejich problémy a potřeby.
Emailing je velmi efektivní nástroj pro budování vztahu se zákazníky a udržování kontaktu s nimi. Může být také využit pro získání nových zákazníků a zvýšení prodejů pomocí neomezeného množství nabídek.
Audit nastavení automatického mailingu
Každý podnikatel nebo firma je individuální a má rozdílné rozpočty na marketing. V první fázi si nastavíme vaše cíle, které od reklamy očekáváte. V druhé fázi připravíme marketingovou strategii na míru vašemu podnikání. Ve třetí fázi – po odsouhlasení strategie se pouštíme do práce a blíž k vašemu cíli.
U nás vám odpovíme i o víkendu a pokud něco „hoří“ vždy se o to někdo postará. Řešíte emaily v nočních hodinách nebo se chcete potkat online – NENÍ problém!
Kampaně tvoříme na základě poznatků nákupní psychologie, analýzy – a našich dlouholetých zkušeností. Přesně víme, co zákazníci potřebují slyšet (a vidět), aby nakoupili u vás a ne u konkurence.
Pracujeme s daty, ne s křišťálovou koulí. Proto vám nabídneme reálný pohled na vaši současnou situaci a na to, kde můžete obchodně být už za pár měsíců.
Pokud s námi nejste spokojení a přejete si spolupracovat s někým jiným tak nejste vázáni smlouvami, které by vás u nás drželi X měsíců.
Vaše prosperita je i náš zájem. Máme rádi výzvy a ještě radši předčíme očekávání. Garantujeme maximální péči, komunikaci a efektivitu.
Kontaktujete nás
a sejdeme se
Vytvoříme analýzu
dle trhu a konkurence
Nastavíme kampaně
a správně zacílíme
V této fázi už prodáváme
Váš produkt či službu