Dovozce nejkvalitnějších a hlavně prověřených saun a koupacích sudů. Všechny sauny a sudy jsou vyrobené ze severského smrku.
V první řadě jsme si museli definovat kdo je koncový zákazník a jak mu reklamu podat. Z našeho průzkumu jsme zjistili, že konkurence ve většině případů neuvádí dobu dodání a cenu. Z tohoto zjištění jsme udělali variantu A/B bannerů – s cenou a bez ceny. Vsadili jsme na vyzdvižení kvality saun a koupacích sudů vzhledem k 8 týdenní době dodání. Strategie byla jasná.
K inzerci jsme zvolili Facebook s Google Ads a Sklikem dle finančních možností klienta. Rozdělili jsme rozpočet tak aby dával co největší smysl a pustili se do toho.
Během prvních dnů se nám dostalo skvělého ohlasu na Facebooku.
Cena za kliknutí se pohybovala pod 3 koruny a dotazy se jen hromadili.
Klient s chutí odpovídal na všechny dotazy jak ve zprávách tak v komentářích a final purchase probíhal po telefonu.
Zde jsme viděli jednoznačnou cestu a zvýšili jsme rozpočet na kampaně a s ním přišel ještě větší zájem.
Klient si nepřeje zveřejňovat přesnější strategie tudíž více prozradit nemůžeme.
Společně jsme se rozhodli zaměřit se na sociální sítě a vytvořit nové bannery, které by byly moderní, atraktivní a oslovily cílovou skupinu zákazníků našeho klienta. Náš tým grafiků navrhl nové designy, které byly v souladu s vizuální identitou společnosti a zároveň přitahovaly pozornost. Nové bannery jsme nasadili na sociální sítě a začali jsme sledovat výsledky. Během prvních týdnů jsme viděli nárůst interakcí a kliknutí na bannery a postupně jsme začali pozorovat i nárůst poptávky po produktech našeho klienta. Díky skvěle zvolené grafice jsme dokázali oslovit nové zákazníky a pomoci našemu klientovi růst..